Inspirerende natuurreizen in zuid Sinai (Egypte)

Ontdek een schitterend en afwisselend natuurgebied
Ontmoet gastvrije bedoeienen en fascinerende kamelen
Onthaast in een oase van rust, ruimte en mooi weer
Ontspan... en keer volledig opgeladen terug naar huis!

Hoge bergen, een betoverende woestijn, de Rode zee...

www.feel-the-desert.com

vrijdag 5 februari 2010

Inspirerende kamelentochten en wandelreizen door de Sinaï woestijn...

Te voet of op een kameel, laat me je de Sinaï ontdekken.

Dit uniek natuurgebied, fascinerend en krachtig, is terecht beschouwd als een van de mooiste en meeste gevarieerde woestijnen ter wereld. Dit is het gevolg van een zeer actief geologisch verleden. Het is een van de meest aantrekkelijke landschappen van onze planeet,  als het gaat om een dynamische interactie tussen rotsen en woestijnklimaat.

Je kan er jezelf voelen, en jezelf zijn, tot rust komen, of juist zeer actief zijn. Een innerlijke reis maken, of jezelf keren naar al het moois wat je omringt. Kijken of fotograferen
Je kunt (en moet!) er al je zintuigen gebruiken: 
de woestijn voelen, proeven, zien, horen, ruiken…

Feel-the-desert.com !
...
 
...
Ervaar het ritme van de Sinaï woestijn in gezelschap van bedoeïenen en kamelen.
...
...
 Ontdek een fascinerend mooi natuurgebied...
...
...
Kom tot rust, of... gebruik je energie!
...
...
Ontmoet lieve mensen
...
 
...
Hier voel ik mij stralen, hier voel ik mij goed! De Sinai is een sterke krachtplaats die mij veel energie en inspiratie geeft. Kom je aarden, en laat je ook raken door de schoonheid, de puurheid en de magie van deze unieke plek.
...